Taken healthcare customer service medewerker:
• Volledig behandelen van dossiers.
• Het tijdig en correct boeken van het transport bij onderaannemers Administratieve afhandeling van zendingen.
• Gegevens verwerken in het eigen ontwikkelde software systeem.
• Vroegtijdig signaleren van mogelijke problemen en pro-actief maatregelen nemen.
• Oplossen van eventuele geschillen die tijdens de uitvoering van de opdracht zouden kunnen ontstaan, zelfstandig of in overleg met de teamleader.
• Contact met klanten, vervoerders en luchtvaartmaatschappijen.
Opleiding en vaardigheden van de healthcare customer service medewerker:
• MBO of HBO werk- en denkniveau of werkervaring.
• Minimaal 1 jaar relevante werkervaring als customer service medewerker.
• Goede communicatie vaardigheden.
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
De werktijden van de healthcare customer service medewerker beginnen tussen rond 08:00 uur en is, in overleg met de direct leidinggevende, enigszins flexibel.
Diensten lopen van maandag t/m vrijdag.
Wil je een extra financiële bonus? Ga dan naar: https://www.werkcentralenederland.nl/aanbrengbonus/ en verdien een leuke cadeaubon! Je hoeft niet eens voor ons werkzaam te zijn om de cadeaubon te verdienen.
WerkCentrale Nederland is aangesloten bij de NBBU CAO. De NBBU is dé brancheorganisatie van professionele intermediairs op de arbeidsmarkt. We behartigen de belangen van ruim 1.300 brede dienstverleners in de flexbranche: uitzendbureaus, payroll ondernemingen, zzp-bemiddelaars en andere intermediairs op de flexibele arbeidsmarkt. Meer info.
Wereldwijd staat dit bedrijf in de top 15 van logistieke dienstverleners met een wereldwijd netwerk. Met vestigingen in Schiphol en Rotterdam en heeft een sterke focus op intercontinentale expeditie (lucht- en zeevracht).