Taken van de Servicemanager:
▪ Leidinggeven aan Field Service Engineers en oplossen van lokale issues.
▪ Beoordelen van kwalificaties, organiseren van trainingen en begeleiden van onboarding.
▪ Coördineren van technische, administratieve en planningsaspecten van installaties.
▪ Ondersteunen bij offertes en selectie van onderaannemers.
▪ Plannen en leiden van turnarounds en shutdowns.
▪ Verbeteren van fieldserviceprocessen en naleving van veiligheidsnormen waarborgen.
DEZE VACATURE IS OP BASIS VAN WERVING EN SELECTIE. DAT HOUDT IN DAT JE DIRECT EEN CONTRACT BIJ DIT BEDRIJF KRIJGT AANGEBODEN. WERKCENTRALE NEDERLAND DOET ALLEEN DE WERVING!
Profiel van de Servicemanager:
▪ Diploma Werktuigbouwkunde of vergelijkbaar.
▪ Ervaring met apparatuur en roterende apparatuur (stoomturbines, compressoren).
▪ Vaardig met technische tekeningen, MS Office en MS Project.
▪ Uitstekende communicatie- en projectmanagementvaardigheden.
▪ Bereidheid tot intensief reizen (50%+).
▪ Vloeiend Engels vereist; extra talen zijn een plus.
Wil je een extra financiële bonus? Ga dan naar: Bonus verdienen en verdien een leuke cadeaubon! Je hoeft niet eens voor ons werkzaam te zijn om de cadeaubon te verdienen.
WerkCentrale Nederland is aangesloten bij de NBBU CAO. De NBBU is dé brancheorganisatie van professionele intermediairs op de arbeidsmarkt. We behartigen de belangen van ruim 1.300 brede dienstverleners in de flexbranche: uitzendbureaus, payroll ondernemingen, zzp-bemiddelaars en andere intermediairs op de flexibele arbeidsmarkt. Meer info.
Dit bedrijf ontwikkelt en produceert dieselmotoren, turbomachines en duurzame technologieën zoals systemen voor koolstofafvang, waterstofproductie en warmtepompen.